Özgür'ün anisina *** Cemal Caglar **** Iskender Asik

|
Özgür'ü her an anıyorum çünkü geç buldugum ama kaybetmeyecegim tek insan o benım için, en çok ona yakın hissettim kendimi, en çok onu sevdim, en çok özeldi benim için, çünkü biliyorum ki bizi görüyor ve gülûmsüyor, günûn birıinde onun yanına hepimiz gidecegiz. Ben gittigimde babam ile birlikte ilk onu hatırlayacagım onu gerçekten özledim. Sevginin gerçek gücü onunla çünkü...

Özgür
Siyah yakışmıyor sana,
Sorarsan bana
Mavi ol derim
Deniz mavidir
Gökyüzü mavi
Sen ise bembeyaz
Siyah yakışmıyor sana
Sorarsan bana
Çiçek ol derim
Sevgi çiçek
Yar çiçektir
En güzeli de özgûr çiçektir

Sorarsan bana
Özgürlük ol derim
Özgürlük sonsuzluktur
Uçsuz bucaksız
Özgürlük gökyüzüdür
Rengarenk özgürlük özgürdür
En güzeli de
Özgür hep özgürdür


Cemal CAGLAR

***


Özgür Olmak...

Ilkin bir hayalim vardı,
Özgür'le ozgur olmak
oldu!


Sonra Özgür'ü düşündüm
Özgürlüğü arayan
Düşünüyordu her an özgürlüğün
Ne kadar onemli oldugunu

olmadı!

Cemal CAGLAR
Ekim 2009

Iskender ASIK - STRASBOURG

Sevgili Haldun,
Özgür için açtiginiz siteyi gezdim, en içten duygularla aciniza ortak oluyorum…O elim kazayi  Objektif’te okudum, üzüntümü anlatamam, inan acinizi yenilememek için  bassagligi mesaji yollamamistim ama yasam devam ediyor, acilarla da olsa yasaniyor.
En azindan böyle bir sitede ve kalplerimizde yasiyor…
Bunu unutturacak acilar yasamamaniz dilegiyle,
Selam ve sevgiler…

Iskender ASIK

0 commentaires: